Kategorie

Nowe produkty

Kontakt z nami od niedzieli do piątku:

 tel. : +48 511 449 169

 

Lub stały kontakt online:
 e-mail: sklep@ajzu.pl 

skype: ajzu_pl 

Gadu-Gadu: 17158757

 

DANE DO PRZELEWU:

AJZU, BEMA 35, 58-304 WAŁBRZYCH

mBank 68 1140 2004 0000 3802 6460 8151

w tytule nr zamówienia 

 

 

Ajzu.pl  to rodzinny sklep internetowy, mamy do zaproponowania szeroką gamę produktów dotyczącej nowoczesnej uprawy roślin.

Własciciel firmy ma wykształcenie rolnicze *od lat siedzi głeboko w temacie upraw roślin wewnątrz pomieszczeń, dzięki jego doświadczeniu mozesz zyskać zupełnie za darmo kilka ciekawych rad. Jesli czegoś nie wiesz pisz na sklep@ajzu.pl

 

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak

 

 

2. Jak długo trwa realizacja wysyłki?

Paczki wysyłamy codziennie, zazwyczaj jest to 12h-48h w przypadku, gdy towar posiadamy na magazynie. Termin realizacji zamówienia, może wydłużyć się maksymalnie do 14 dni roboczych, gdy nie posiadamy towaru na magazynie i istnieje potrzeba ściągnięcia towaru. W tym wypadku, niezwłocznie informujemy klienta o zaistniałej sytuacji oraz jaki będzie czas oczekiwania na zamówiony towar.

 

3. Jak zamawiać?

Towar zamawiać można na kilka sposobów:

a) poprzez sklep internetowy - przyjaźnie, szybko i wygodnie

b) kontaktując się z obsługą sklepu telefonicznie, mailowo lub na gg

 

4. Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak, wysyłka zagraniczna odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą kuriera DPD, koszty wysyłki w dziale "koszty przesyłki" na dole strony

 

5. Od jakiej kwoty wysyłacie na swój koszt?

Każde zamówienie krajowe powyżej 400zł jest realizowane na nasz koszt przesyłką kurierską DPD

 

6. Czy zamawiając kilka przedmiotów za wysyłkę płacę raz?

Tak, jednak maksymalna waga jednej paczki to 31 kg. Jeśli waga przedmiotów przekroczy 31 kg zostanie naliczona opłata za kolejną paczkę. Należy również pamiętać, że darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty 500 zł brutto (niezależnie od wagi przedmiotów). Wyjątek stanowią przedmioty z działu "Podłoża" - np. w 30 kg paczce można wysłać maksymalnie dwa worki ziemi 50l.

 

7. Z jakich usług przewoźników korzystacie?

Nasze produkty są wysyłane zawsze przesyłkami rejestrowanymi. Korzystamy z usług Poczty Polskiej oraz kuriera DPD w przypadku paczek krajowych oraz kuriera DPD w przypadku paczek zagranicznych. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na kwotę do 50.000 zł.

 

9. Co w przypadku, gdy przesyłka dojdzie uszkodzona lub niekompletna?

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać towaru przy dostawcy i w razie uszkodzenia spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Mimo, że przykładamy ogromną wagę do zabezpieczania i prawidłowego pakowania przesyłek może zdarzyć się, że towar dojdzie uszkodzony - szczególnie tyczy się to bardzo delikatnych lamp CFL oraz Cooltube'ów. W przypadku, gdy przesyłka jest niekompletna skontaktuj się niezwłocznie z obsługą sklepu.

 

10. Czy jako stały klient mogę liczyć na rabat?

Oczywiście, premiujemy stałych klientów atrakcyjnymi zniżkami. Zamawiający na wysokie kwoty również mogą liczyć na dożywotnie rabaty np 15 lub 30% 

 

11. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Państwa dane osobowe chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( DZ. U. Nr 133, poz.1204). Ponadto szyfrujemy wszelkie informację w bazie danych, nawet w wypadku ataku hakerskiego i wycieku bazy danych, jest ona bezużyteczna bez klucza deszyfrującego a atakujący nie odczyta z niej żadnych informacji.

 

12. Czy informujecie klientów o statusie zamówienia?

Tak, klient jest na bieżąco informowany w jakim stadium znajduje się jego zamówienie. W momencie wysyłki otrzymuje również e-mail z informacją.